Gyakran ismételt kérdések

Általános kérdések

Nyitvatartási időn kívül tudok menni hozzátok?
Mivel bemutatóterem vagyunk ezért a nyitvatartási idő csak irányadó. Telefonos egyeztetés alapján tudunk fogadni majdnem 0-24ben.

Termékekkel, gyártással kapcsolatos kérdések

Vannak más termékeitek is vagy csak a webshopon megtalálhatók?
Vannak igen. Igyekszünk folyamatosan feltölteni a webshopra őket, de sajnos/szerencsére elég nagy a választékunk és csak profi módon szeretnénk ha szerepelnének a shopban. Ez néha elég nehéz :)
Több darab megrendelésekor kaphatok kedvezményt?
Igen, bizonyos termékeknél fel is van tüntetve. Amennyiben nem találod a kedvezményeket a Nagyker fülre kattintva bővebb információt is kaphatsz vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.
Hozott termékre tudok kérni dekorálást?
Természetesen igen, de szeretnénk látni az alapanyagot, mielőtt biztosan elvállaljuk. Sajnos azok az alapanyagok, melyek már használva voltak vagy nem megfelelő minőségűek nem mindig bírják a dekorálást.
Csak oda tudok kérni mintát a termékre ami elérhető a tervezőben?
Nem feltétlen, de azt mindenképp külön kell megbeszélnünk, megoldható-e. Ezügyben keress minket valamely elérhetőségünkön :)
Tervezést, grafikakészítést vállaltok?
Természetesen igen. Ha személyesen eljössz hozzánk fél óra időtartamban rendelkezésedre állunk díjmentesen, így érdemes azért egy nagyjábóli elképzeléssel érkezni. Ha nincs lehetőséged eljönni hozzánk ingyenesen küldünk egy látványtervet, de ha módosítani szeretnél, csak az első módosítást tudjuk díjmentesen vállalni.
Honnan tudom, hogy amit a webshopon egyedileg rendeltem megvalósítható tényleg és meg tudjátok csinálni?
Abban az esetben, ha a kérésed nem megvalósítható (grafikai hiba, értelmezhetetlenség, bármi) mindenképp felvesszük veled a kapcsolatot. Amennyiben számunkra egyértelmű és mindent megfelelőnek találunk külön értesítés nélkül elkészítjük neked a megrendelt terméket.
Vajon az én grafikám hímezhető?
Ha 1-6 színű, de semmiképp nem színátmenetes és lehetőleg min. 800x800 felbontású akkor elvileg igen.
Én olyan 3D/domború/pufi hímzést akarok, tudtok olyat?
Amennyiben a grafikád engedi természetesen olyat kapsz! Ha nem hiszed, referenciaképeinken látható :)
Szóval akkor akármit ráhímeztek?
Nem, de szeretjük a kihívást és ha gázos a grafikád szólunk egyből :) aztán közösen megcsináljuk, hogy jó legyen!
Tényleg akkora lesz a hímzés mint a látványterven?
A sapkák elején maximum 6cm magas és 13cm széles lehet a minta. Kb ha a szerkeszthető felületet kiteszi a grafikád akkor lesz ekkora.
Pólóra/pulcsira milyen technikával rakjátok a grafikát?
Az egyszínű szövegeket és grafikákat általában flex technológiával, a színes/fotorealisztikus grafikákat digitális nyomással.
Megmondhatom, hogy én melyikkel szeretném a pulcsit/pólót dekorálni?
Igen, megjegyzésbe beírhatod és ha technikailag lehetséges igyekszünk megoldani. Ellenkező esetben felvesszük veled a kapcsolatot.
?
Bizonyos esetekben igen, főleg kisebb grafikáknál.
Mennyire tartósak ezek a nyomatok?
Teljes mértékben tartósak, normál használat mellett akár 30-50 mosást bírniuk kell. Sajnos előfordul, hogy a technika ördöge megviccel bennünket és egy-egy termék nem lesz 100%-os, ebben az esetben jelezd panaszod és természetesen kicseréljük, kijavítjuk a hibát.

Rendeléssel fzetéssel, szállítással kapcsolatos kérdések

Bankkártyával lehet fizetni?
A webshopon lévő termékeket igen, Pay-Pal rendszeren keresztül. Ami a webshopon nem található meg azokat egyenlőre csak készpénzben tudod kifizetni üzletünkben, vagy átutalással bankon/netbankon keresztül.
Készpénzes fizetést jelöltem be a webshopon, de inkább átutalással fizetnék. Mi a teendő?
Kérjük írj nekünk e-mail címünkre a megrendelés azonosítóddal és küldünk egy új, átutalásos díjbekérőt. Ennyi az egész :)
Ha kiszállítással kértem a terméket ki fogja hozni, és honnan tudja, mikor vagyok otthon?
Kiszállítás esetén a Fáma Futár fogja neked elvinni a megrendelésed. Minden esetben, a kiszállítás napján telefonon/SMS-ben értesít téged a futár, aki délután 13:00 és 17:00 között érkezik általában. Ha tudod előre, milyen időpontban tartózkodsz otthon, szívesen felírjuk a csomagodra és a futár figyelembe fogja venni.
Mennyi idő alatt kapom kézhez a megrendelt terméket?
Termékenként változó elkészülési időtartamaink vannak, melyek minden terméknél feltüntetésre kerültek. Késztermék esetén 1-2 nap, egyedi esetén 2-5 nap. Amennyiben késés áll fenn a termék elkészítésével, mindenképp értesítünk a feltüntetett elkészítési időn belül és eldöntheted élsz-e a megrendeléssel továbbra is avagy sem.
Külföldről tudok rendelni?
Igen, tudsz. Rendelésnél a "Pénztár"-ban kiválaszthatod az adott országot, és a szállításnál a rendszer automatikusan hozzáadja a végösszeghez a felmerülő plusz költségeket külföldi szállítás esetén. Ez még a rendelés véglegesítése előtt látható lesz. Külföldre csak és kizárólag előre utalással tudunk szállítani, bármilyen termékről is legyen szó. A kosár végösszegének átutalásához szükséges információk: Creals.com Kft. Bank: UniCredit 10918001-00000101-53610007 Iban: hu4410918001-00000101-5361007 Swift (bic) : bacxhuhb Az esetleges felmerülő banki költség a megrendelőt terheli, utalásnál kérlek jelezd bankodnak.
Nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelésemről/befizetésemről!
Először nézd meg kérlek az e-mail rendszered SPAM/Kéretlen levelek mappájában. Ha továbbra sem találod, kérlek vedd fel a kapcsolatot velünk valamely elérhetőségünkön és orvosoljuk a problémát!